poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Wakacje - part 2

Powracam w kolejnej wakacyjnej odsłonie. Nie będę ukrywać troszkę rzeczy udało mi się zrobić i systematycznie będę je pokazywała. Tylko przez upał mam małą motywację do robienia  i obróbki zdjęć.
Dzisiaj czas na moje bargello. Na wielu blogach możecie je znaleźć i to w różnych wersjach kolorystycznych. Ale takiej jak moja jeszcze nie widziałam. Oto ona - bransoletka bargello...


Wykonana z Toho w neonowych kolorach według wzoru JPo. Świetnie się prezentuje na opalonej skórze. 






Więc zgodnie z popularnym powiedzeniem - Wszyscy mają bargello - mam i ja;) wydziergałam taką skromną bransoletkę. Ma tylko 18 koralików w rzędzie. W środku mosiężna baza, która nadaje jej kształt i pozwala się łatwo formować dopasowując do nadgarstka.

A na dokładkę takie szydełkowe kulki - kolczyki sówki Toho melanż czerwieni. 





Nie wiem czy też macie tego typu problem - przy ustawionych tak samo parametrach aparatu i przy takim samym natężeniu światła tło raz mam idealnie białe, a raz robi się niebieskawe lub wręcz niebieskie przy neonowych kolorach. Próbowałam i tak i siak i w gimpie i w picasie i nic nie mogę zrobić. Jeżeli wiecie jak z tym fantem sobie poradzić to proszę dajcie znać, bo dostaję szewskiej pasji z tymi zdjęciami.


4 komentarze:

  1. Twoje bargello nie trafiło w mój gust kolorystyczny, ale za to kolczyki są po prostu przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Cieszę się, że przynajmniej one się podobają...

      Usuń
  2. Z pewnością Twoje bargello nie pozostanie niezauważone.Bardzo odważna kolorystyka, ale mi się podoba.
    Co do niebieskiego tła, to spróbuj prawidłowo ustawić balans bieli w aparacie.Przy prawidłowym balansie tło powinno być w białe. A na pocieszenie powiem Ci, że ostatnio bloger znowu miesza, bo i u mnie zdjęcia nie wyglądają tak jak powinny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Te neonki jakoś tak za mną chodziły, że postanowiłam połączyć je akurat w tym wzorze - bo bargello takie właśnie ma być moim zdaniem - kolorowe i zwariowane:) A co do balansu i zdjęć - niby mam ustawiony jeszcze zmieniłam iso - bo było ustawione na auto i będę kombinowała. W końcu się uda - i nawet bloger tego nie zmieni;)

      Usuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)