poniedziałek, 28 października 2013

Silver

Najnowsza bransoletka zrobiona na zamówienie. Okazała się sporym wyzwaniem i to pod każdym względem. Zaczęło się tak niewinnie... Bransoletka miała być wykonana z koralików Toho Inside colour aqua purple lined najlepiej z efektem rainbow. Zamówiłam koraliki i ku mojemu zdziwieniu niby to samo a nie to samo. Rozmiar 8/o jest bardziej fioletowy niż 11/o.

Ostatecznie różnica odcieni wychodzi na plus, ale niespodzianka nie była miła. Pierwotnie koraliki srebrne miały być czarne, ale w żaden sposób nie podobało mi się, bo w połączeniu z fioletem bransoletka robiła się smutna.

A Kto by chciał smutną bransoletkę? Ja na pewno nie - a srebro koralików Toho sl crystal 6/o okazało się być strzałem w 10. Bransoletka wyszła bardzo, ale to bardzo błyszcząca, zwłaszcza w świetle słońca. A co za tym idzie ogromnie trudno zrobić jej porządne zdjęcia

Ważne, że się podoba:) I zmiana koloru wcale jej nie zaszkodziła. 

3 komentarze:

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)