czwartek, 10 października 2013

Liebster Blog Award

Otrzymałam ostatnio wyróżnienie Liebster Blog od Martyny z http://kreatywne-obsesje.blogspot.com/ za co bardzo dziękuję:) Jest to bardzo miła niespodzianka i motywująca do dalszego wysiłku i rozwoju:),


Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Kreatywne-obsesje: 
1. Co Cię inspiruje?
Śmiało można powiedzieć, że wszystko, co mnie otacza 
2. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Zdecydowanie lato pod warunkiem, że jest ciepłe (nawet upalne) i słoneczne
3. Co lubisz u ludzi?
Osobowość
4. A co Cię w nich denerwuje?
Chamstwo i ciągłe narzekanie
5. Gdybyś miała możliwość pełnego wyboru, to kim byś była? 
Tym kim jestem 
6. Czy potrafisz być asertywna?
Tak
7. Jakie są Twoje wady?
Lenistwo i upór
8. A jakie zalety?
A jakieś tam są, ale daruję sobie ich wymienianie
9. Czy lubisz publiczne wystąpienia?
Nie przepadam, chociaż nie mam z nimi problemów
10. Jak znosisz krytykę?
To zależy... Jeżeli jest konstruktywna to dobrze, ale złośliwe krytykowanie mnie irytuje
11. Czy możesz napisać coś od siebie? Nie mam już pomysłu na kolejne pytanie ;)
Będzie ciężko... Bo też nie mam pomysłu;)


Moje pytania do nominowanych osób:
1. Czy lubisz niespodzianki?
2.Tatuaż czy piercing?
3.Czy lubisz owady?
4.Zumba czy pilates?
5.Jesteś optymistką czy pesymistką?
6.Najgorsza potrawa z czasów dzieciństwa to...?
7. Co lubisz robić w deszczowe dni?
8.Co wywołuje Twój uśmiech na twarzy?
9.Co dla Ciebie w życiu liczy się najbardziej?
10.Co byłoby dla Ciebie absolutnie niezbędne na bezludnej wyspie?
11.Czego nigdy w życiu nie zjesz?

Blogi, które nominuję:

Dziękuję Wszystkim Odwiedzającym za wizytę i zapraszam ponownie. Będzie mi bardzo miło, gdy zostawicie parę słów na pamiątkę:) Dziękuję za komentarze i za motywację:)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie :). Co prawda to już moje drugie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za wyróżnienie :) Bardzo mi miło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)