środa, 14 sierpnia 2013

moonlight

tak mi się kojarzy...
W szale zakupowym nabyłam kiedyś koraliki Toho bugle. I leżały cierpliwie zakopane w pudełku, aż do ostatnich porządków. Nigdzie nie znalazłam wzoru z wykorzystaniem takiej ilości bugle, więc kombinowałam sama. Bransoletka wykonana z Toho bugle 9 mm i 3 mm w kolorze sl crystal, Toho 11/o sl tanzanite, Fire Polish 6 mm tanzanite, Tile tanzanite, i icone Svarovski tanzanite. Już ją bardzo lubię:)






A na dokładkę dyndadełko jako breloczek do kluczy. Wykonane z Superduo i Toho 15/o. Jak widać są to koraliki wszechstronne z których też da się zrobić kulki. Choć bardziej przypominają baryłki. Takie wesołe letnie urozmaicenie pęku kluczy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)