poniedziałek, 26 sierpnia 2013

forget-me-not

W kwiatowej tonacji bransoletka wykonana z lekko uproszczonego wzoru na bransoletkę z zestawu Incredible India. Do jej zrobienia użyłam koralików Fire Polish 6mm Aquamarine AB oraz Toho 11/o w kolorze sl dark aquamarine.






Udało mi się ją skończyć tuż przed wyjazdem, który zaowocował rozpoczęciem kilku projektów, ale potrzeba czasu na ich dokończenie.
Pochwalę się za to kasetką na biżutki, którą zrobiłam sobie wiosną tego roku techniką decu. Ostatnio zapełniła się prawie całkowicie i zaczyna w niej brakować miejsca po moim wakacyjnym szaleństwie...




4 komentarze:

  1. Piękne rzeczy tworzysz. Prawdziwa dusza artystyczna z Ciebie. Pozwolisz, że się u Ciebie rozgoszczę na dłużej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i zapraszam rozgość się będzie mi bardzo miło:)

      Usuń
  2. Potwierdzam jak powyżej i również zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam będzie mi bardzo miło:)

      Usuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)