środa, 26 sierpnia 2015

Bransoletka Iris

Początkiem sierpnia wybieraliśmy się na wesele. Wyjątkowo w tym roku nie miałam problemów z kreacją - sukienka dumnie wisiała na wieszaku, buty stały grzecznie na półce, ale... Brakowało mi odpowiedniej biżuterii. Musiałam więc szybko rozwiązać ten problem.

Rozwiązanie problemu:


Haft koralikowy - Toho w kolorach metallic rainbow iris, galvanized aluminiu, silver lined crystal. Do tego tila w kolorze iris blue i rivoli vitrail light. Całość podszyta sztuczną skórką w kolorze niebieskim (dla mnie to granat, ale w sklepie sprzedawany jako niebieski).



Zgłaszam ją do wyzwania Foto inspiracja, bo użyte kolory moim zdaniem doskonale pasują do fotografii Jolanii



Bransoletka do kompletu ma wisior....



Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

8 komentarzy:

  1. Piękne prace i bardzo ciekawy kształt wisiorka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten kształt, to czysta improwizacja;) Chciałam powtórzyć motyw z bransoletki i jakoś tak samo wyszło :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynia wisiorek bardzo ciekawy :) Cały komplecik wygląda ślicznie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Najważniejsze, że pasuje do sukienki, a niełatwo do szafirowo kobaltowego odcienia materiału coś dopasować.

      Usuń
  3. Magiczne! Bransoleta oszołamiająco piękna. Zdecydowanie częściej muszę Cię odwiedzać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) I zapraszam do częstszych odwiedzin :)

      Usuń
  4. Świetny komplet. Piękne kolory i wzór.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)