poniedziałek, 29 czerwca 2015

Mosiężny kwiat

W ten weekend dopadł mnie paskudny ból pleców. Na tyle silny i unieruchamiający, że nie byłam w stanie nic robić. Aż mnie skręcało z tej niemocy, bo koraliki wzywały, a i planów z nimi związanych miałam mnóstwo. Dobrze chociaż, że mogłam trzymać książkę i pilota w ręce;) Na szczęście zdążyłam w ostatniej chwili wykończyć wisior na wyzwanie Szuflady - metalowe: srebro, złoto, miedź.


Baza metalowa w formie kwiatu - metalowe, Toho brąz i starlight - srebro, złoto, miedź. A rivoli Swarovski'ego - to wisienka na torcie dodająca koloru. 


Podkład z super suede w kolorze turkusowym pasował idealnie do turkusowo - brązowo - złotej tonacji. Brzegi wyjątkowo nie są wykończone murkiem i pikotkami.



Uważam, że doskonale pasuje też do Blogowych podróży .


Krótko, zwięźle i na temat - plecy na więcej nie pozwalają.
Dziękuję za miłe odwiedziny i komentarze :)
Życzę poprawy pogody na bardziej wakacyjną, ciepłą i słoneczną

10 komentarzy:

  1. Cudny ten wisior ! I pięknie dobrane kolory :) Bardzo mi się podoba :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) Pięknie go ozdobiłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający wisior! Takie lubię,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Cieszę się, że się spodobał:)

      Usuń
  4. Piękny.. I kolorystyka i wykonanie.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem nim zachwycona :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)