poniedziałek, 23 września 2013

Gwiazdy, rozgwiazdy i węże

Ostatnio miałam mały przestój spowodowany paskudnym zapaleniem zatok, które nie chce minąć. Ale gdy tylko poczułam się lepiej koraliki poszły w ruch.
Na dobry początek dwustronna zawieszka gwiazda wykonana dla Siostrzenicy Męża z Toho 15/o w kolorach sl light siam ruby i opaque jet.




Rozgwiazda wykonana według tutka znalezionego w necie tylko linkę mi zjadło. Jak znajdę to uzupełnię skąd ten tutek. Rozgwiazda jest zrobiona z koralików Toho 11/o metallic hematite i 15/o opaque lustered white. Z zawieszką dla ozdoby w postaci konika morskiego.


I na dokładkę węże szydełkowe, które zrobiłam jakiś czas temu, ale dopiero teraz doczekały wykończenia. Wykonane z Toho 11/o - bransoletka i dwa naszyjniki. Szary to wariacja na temat burberry.






Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga i zapraszam do pozostawienia kilku słów na pamiątkę:)

Znalazłam linkę do tutka http://3dbeading.com/patterns/44/1/

1 komentarz:

  1. Ta gwiazdeczka jest cudna i wężowe koraliki bardzo w moim typie :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)