środa, 13 listopada 2013

Hematite Dream

Ostatnio wpadły mi w oko spikes i daggers w kolorze hematytowym. Tak smutno wyglądały i samotnie w pudełku, że postanowiłam się w końcu nimi zaopiekować. A oto efekt







Połączenie kolorów hematite i opaque red wygląda świetnie. Naszyjnik w kształcie podobny do naszyjnika z postu weekend czas odpoczynku, ale w tej wersji postawiłam na mieszankę superduo i tile. Do tego skromna i delikatna bransoletka. Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów.
Oczywiście nie mogłam zapomnieć o rzemieniach. Wymyśliłam sobie bransoletkę czarno srebrną z kameą ze wzorem róży, ale kamea okazała się za duża do tego projektu. Dokonałam małej zmiany i oto ona:



Już zaliczyłam ją do kategorii: moje ulubione. 14 mm rivoli Svarovskiego wyglądem przypomina zegarek. I już się złapałam na tym, że sprawdzam, która godzina...
Na dokładkę renowacja. Gwiazdka ma wiele opasek. Część wygląda nieciekawie. Są plastikowe, bez ozdób... Aby poprawić nastrój zrobiłam żółto zielono czerwony pasek - taki optymistyczny na przekór szarudze za oknem, ale nie wiedziałam co z nim zrobić. W oko wpadła mi plastikowa czerwona opaska. A tu już po renowacji





 I jeszcze ostatnie szydełkowe prace. Dla Gwiazdki czapka sowa

I Świątecznie:


















1 komentarz:

  1. Naszyjnik jest przepiękny i te anioły ,gwiazdeczki śliczne!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)