wtorek, 26 maja 2015

Wisior Rebellious

 W ramach Wielkiego Testowania koralików Kheops dostałam od sklepu Kadoro dwa opakowania: jedno w kolorze tweedy blue, a drugie opaque light olivine beige silk mat. Cieszę się z możliwości wypróbowania nowego kształtu i muszę przyznać, że zaskoczył mnie układ otworów. Poza tym koraliki są świetne i można je ciekawie wykorzystać. Ja postawiłam na haft koralikowy. Na pierwszy rzut poszły tweedy blue. Cudowny odcień: granat z plamkami srebra. Idealny kolorek dla mnie;) 



"Ogromny" guzik w odcieniach niebieskiego, złota i różu połączyłam z koralikami Toho nebula i aluminium i Kheops tweedy blue. 



Dyndadełka i krawatka (wykonana po zapoznaniu się z tutorialem Kasi) mają nadać lekkości i stanowić przeciwwagę dla jego rozmiaru.




A na dokładkę wisior moim zdaniem idealnie nadaje się dla zbuntowanej nastolatki i stanowi bardziej mroczną wersję nawiązującą do zdjęcia Jolanii .




Zgłaszam go więc do Kreatywnego Kufra wyzwanie foto inspiracja 



Wracając do testowania koralików Kheops. Niestety mam problem z drugim kolorem. Odcień olivine beige jest kolorem trudnym. Udało mi się dobrać do niego kamień, ale na dzień dzisiejszy na tym etapie utknęłam. Jestem jednak uparta i nie poddam się tak łatwo. 



7 komentarzy:

  1. Dziękuję za wykonanie pracy z kheops par Puca! Wisior jest prześliczny! Jeśli powstanie praca z koralików w tym drugim kolorze, bardzo proszę o podlinkowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) W sekrecie dodam, że druga praca powoli się wykańcza;)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tych koralików w ręku, chyba trzeba będzie to zmienić, bo jak pokazałaś efekty mogą być naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Gdyby nie testowanie, to pewnie też bym po nie nie sięgnęła, ale teraz wiem, że warto.

      Usuń
  3. Piękny wisior :-). Bardzo proszę o podlinkowanie banera.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)