piątek, 22 maja 2015

Srebrzysty lariat

Mam wrażenie, że wpadłam po uszy.... Z jednej strony zauroczyły mnie lariaty i możliwości, jakie stwarzają, a z drugiej strony bardzo polubiłam koraliki Preciosa. Kolor silver lined crystal jest niesamowity. I wyglądają zupełnie inaczej niż Toho w tym samym kolorze. A nawet mam wrażenie, że są bardziej równe. 


Tym razem dodałam też zawieszki z Superduo w kolorze silver i z koralowej sieczki. Te z SD wykonane są według wzoru z magazynu Beadwork  (styczeń 2015). Troszkę go tylko zmodyfikowałam i na końcu dodałam kolce z koralików spikes. 


Nadają całości lekko drapieżnego charakteru. W przeciwieństwie do delikatności koralowych gronek.  Koral robaczywkę kupiłam już kilka lat temu na giełdzie minerałów w Krakowie, ale jakoś do niczego nie pasował. Chyba czekał na ten lariat;) 


Ilość gronek może nie jest powalająca (aż żałuję, że kupiłam wtedy tylko jeden sznur), ale palce  i tak bolały od kręcenia loop'ków. I od razu zaznaczam - nie są idealnie równe. I nawet nie mają prawa takie być, bo nie jestem maszyną. I w tym zakresie mam takie małe marzenie - dorwać się do takiego sprytnego urządzonka, które kręci loopki;) Chociaż czytałam opinie, że ono też dalekie jest od ideału... 



6 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda i to w obu wersjach. Wiem co masz na myśli pisząc o koralikach Preciosa silver lined crystal - też to przerabiałam (w wersji 15/0), są naprawdę cudne! Niesamowity jest też kolor tego korala, taki wiśniowy - czy taki jest naprawdę, czy to tylko kwestia zdjęcia? Też marzę o tym narządku do loopików, ale póki co rozsądek wygrywa :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Aż poszłam sprawdzić - może nie jest tak ciemny, jak na zdjęciach, ale na pewno wiśniowy, co jest dość nietypowe jak na koral. Może to dlatego, że to robaczywka, a w sklepach z koralikami głównie koral rekonstruowany można dostać i on zdecydowanie jest jasno czerwony. Mnie też cena tego cuda odstrasza, bo aż tak wiele loopków to nie robię;) A poza tym uważam, że nie ma ideałów, więc muszą być loopki takie jak wyjdą, byleby nie były katastrofalnie krzywe;)

      Usuń
  2. piękna praca,zawieszki śliczne,nadają charakteru "lariatowi"!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)