czwartek, 10 lipca 2014

Bransoletka Lampart

Troszkę czasu minęło od ostatniego mojego postu. Czas ten spędziłam bardzo pracowicie pilnie przygotowując się do egzaminu końcowego na podyplomówce. Oczywiście były też chwile relaksu, a oto ich efekty, które prezentuję w końcu uznając, że chyba gimpa opanowałam;) Mam wrażenie, że lepiej nadaje się do obróbki niż picasa, ale to się dopiero okaże.
Nie odwlekając - bransoletka lampart. Wzór znalazłam na pintereście, ale nie wiem, kto jest jego autorem - jeżeli Ktoś wie, to proszę o info.


Użyte koraliki Toho 11/o w kolorach:
opaque jet
dark bronze,
bronze,
opaque lustered white
ceylon light ivory


Jestem lekko rozczarowana małym kontrastem między ivory i white. Nie chciałam używać koloru żółtego, kremowy odcień futra również występuje w przyrodzie i uważam, że takie lamparty wyglądają bardziej dostojnie. 

No cóż, jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma;)
Do środka włożyłam mosiężną bazę, która pozwala swobodnie wyginać bransoletkę dopasowując ją do nadgarstka. Szerokość 2 cm - uważam, że jest idealna dla tego wzoru.



4 komentarze:

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)