piątek, 20 czerwca 2014

Wisior Beauty

Ten skromny wisiorek wykonany w formie kwiatu z koralików Toho ma serce z perły Svarovski'ego. Wykonany podobnie do naszyjnika Mystic Flower, ale z drobnymi zmianami. Spód zrobiłam z toho lt ivory 11/o. Jest delikatniejszy i subtelny. Akurat pojawiło się wyzwanie w Kreatywnym Kufrze i postanowiłam go zgłosić.


– Och, moja droga bestio! – zawołała Piękna, uklękła przy ciele bestii i zarzuciła jej ramiona na szyję. – Wróciłam, by się tobą zaopiekować. Nie umieraj, teraz za ciebie wyjdę, bo kocham cię całym sercem.
Ukryła twarz w dłoniach i wybuchła płaczem.
Czy bestia naprawdę umarła? Coś się poruszyło. Piękna szybko podniosła wzrok i przez potoki łez zobaczyła, że bestia zniknęła, a obok niej stoi urodziwy książę.
– Kim jesteś? – zapytała piękna. – I co zrobiłeś mojej ukochanej bestii? Serce mi pęknie, jeśli jej nie znajdę.
– Droga Piękna – powiedział książę. – Czy nie poznajesz mnie? To ja jestem bestią, którą twoja miłość przywróciła do życia i dała jej szczęście. Rzucono na mnie zły urok i musiałem żyć w ciele bestii, dopóki nie znajdę pięknej dziewczyny, która pokocha mnie i zgodzi się za mnie wyjść.
– Jeśli naprawdę jesteś moją kochaną bestią, wyjdę za ciebie – odpowiedziała Piękna.

Mój wisior to symbol miłości, którą Piękna obdarowała Bestię. Jak uczucie Pięknej delikatne, niespodziewane, ale piękne. 








2 komentarze:

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)