piątek, 3 czerwca 2016

Lariat z frędzlami w kolorze hematite

Jak nosić lariat?

Jak wyobraźnia podpowie. Lariat jest długim naszyjnikiem, który daje mnóstwo możliwości ciekawej aranżacji, co stanowi o ciągłym zainteresowaniu tą formą biżuterii. Można go owinąć wokół szyi niczym szal, zawiązać w węzeł, a nawet zamienić w bransoletkę. Ponadto pasuje do każdego dekoltu i dzięki temu możemy go nosić i na co dzień i od święta. A jeżeli pomyślimy jeszcze o niezliczonych możliwościach jego wykończenia - otrzymujemy naszyjnik idealny.

Nie ukrywam, że lubię lariaty. Mają w sobie coś kuszącego i magnetycznego. Jedynym minusem jest to, że trzeba nawlec bardzo dużo koralików. Na szczęście w takim przypadku doskonale sprawdza się takie małe, sprytne urządzenie do nawlekania - spin-n-string. Sprawnie udało mi się nawlec ponad 5 metrów koralików Toho. Samo przerabianie sznura koralikowego na 5 koralików w rzędzie wydaje się być niezwykle łatwe - pozory jednak mylą - trzeba mocno się nagimnastykować, aby nie splątać nici i sprawnie przesuwać po niej wszystkie te koraliki.


 Na szczęście dałam radę. I tak oto powstał elegancki naszyjnik w kolorze hematite długości około 150 cm.

Naszyjnik lariat z koralików Toho w kolorze hematite
Zakończony koralikowymi końcówkami i frędzlami. Wersja antyalergiczna - nie zawiera metalowych elementów.

Naszyjnik lariat z koralików Toho w kolorze hematite

Naszyjnik lariat z koralików Toho w kolorze hematite

Naszyjnik lariat z koralików Toho w kolorze hematite

Naszyjnik lariat z koralików Toho w kolorze hematite

Kolor hematite ma w sobie to coś. Jest to jeden z moich ulubionych odcieni. Zaczynam przygotowywać listę moich ulubionych kolorów i kształtów koralików. 

A Ty? Masz już taką listę?




2 komentarze:

  1. Biżuteria Myiuki3 czerwca 2016 02:24

    Ja właśnie jestem w trakcie tworzenia pierwszego lariatu :) u mnie w kolorze Dragonfly.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)