środa, 16 marca 2016

Małe wielkie zmiany

Nadszedł czas na małe porządki wiosenne ;) Odkurzam kąty i wymiatam pajęczyny ;) 
Ostatnio sporo myślałam nad tym dokąd zmierzam w biżuteryjnym świecie i co chcę osiągnąć. Zdecydowanie muszę położyć nacisk na wszystkie aspekty mojej działalności. Nie mogę się skupiać tylko na rozwoju gabinetu, bo cierpi też na tym moja twórczość. Jednego nie jestem w stanie zmienić - braku czasu, ale powoli wypracowuję co raz lepszą strategię organizacyjną dnia i mam nadzieję, że dojdę w końcu do perfekcji w tym zakresie ;)
Po namyśle i analizie artykułów Małgosi Sowy dokonałam  niewielkiej korekty w nazwie noireejewellery.blogspot.com/ i tytule - koralikowe fantazje Noiree - bloga.




Zmiana jest stale obecna w naszym życiu. Zmieniają się pory dnia, zmienia otoczenie, zmieniamy się my sami. Bardzo wiele zależy od tego jak reagujemy na zmiany, jak je postrzegamy i do czego nas mogą doprowadzić...

Ciekawa jestem, czy spodobają się Wam moje nowe pomysły ;) A może zasugerujecie, co jeszcze mogłabym zmienić ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)