czwartek, 25 lutego 2016

Wisior Masquerade

Najnowsza praca wykonana techniką haftu koralikowego kojarzy mi się z wielkimi balami karnawałowymi w Wenecji. I mimo że karnawał już dawno minął, to dalej myślę o wspaniałych strojach i eksplozji kolorów..... Tym bardziej, że widok za oknem mam raczej nieciekawy - takie szare bure nie wiadomo co - ani to wiosna, ani zima, a na jesień też nie wygląda...;) Więc wisior jest nostalgiczno- nastrojowy w odcieniach fioletu.












Fioletowy kaboszon jaspisu obszyłam koralikami Preciosa w kolorze iris purple. Dla rozjaśnienia fioletów dodałam Preciosa silver lined crystal. Lekkości dodają frędzle zakończone koralikami Thorn w kolorze srebrnym i fioletowym. i jeszcze mały fioletowy kwiatuszek, który skromnie przysiadł na jaspisie. Całość podszyłam ekoskórką w kolorze fioletowym - na zdjęciu niestety jej odcień jest przekłamany - w rzeczywistości aż tak bardzo nie kontrastuje z koralikami.





Ponieważ wykonany został z koralików Preciosa to zgłaszam go do konkursu organizowanego przez http://www.preciosa-ornela.com/ http://www.preciosa-ornela.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz. Pozostaw ślad po swoich odwiedzinach :)